Benlliure Bike Tour; un passeig per l'escultura monumental de València.

0
 valoracions
0
 valoracions
Main image

Galeria Multimèdia

Preu: 20€

Realitzem aquest passeig cultural amb l'ànim de conéixer, d'una manera més íntima i detallada, l'obra d'un escultor Universal que pertany a una saga d'artistes valencians a cavall entre finals del XIX i el XX, un passeig que ens redescobreix l'escultura monumental a la nostra ciutat.

Recorrem el perímetre de l'anell ciclista de València, mateix lloc per on transcorrien les muralles de la ciutat la desaparició de la qual comença en 1865. Al seu pas realitzarem parades per a conéixer els detalls de les diferents escultures que Mariano Benlliure fa per a l'embelliment de places i carrers honrant als personatges il·lustres valencians i als artistes i escriptors més rellevants de la nostra història.

Una parada en el Museu de Belles arts ens permetrà conéixer el llegat escultòric de Benlliure al museu, nombroses obres preparatòries d'algeps, terracotes, marbre, bronze, ceràmica, que demostren el seu ampli domini de la matèria.

En aquest passeig aprendrem sobre l'escultura monumental. Quan parem atenció les escultures ens parlen. Prepara't per a escoltar.

Tour de 2.30 hores amb bicicleta.
Minim grups 5 persones.
# Disponibilitat
Tot l’any
# Serveis inclosos
grup mìnim 5 persones
Guia en Espanyol durant tot el recorregut. Preu de la bicicleta no inclòs podem gestionar el lloguer de la bicicleta
# Altres serveis
80 €
lloguer bicicleta