Espanyol per a júniors (14-17 anys)

72
 valoracions
72
 valoracions
Main image

Galeria Multimèdia

Preu: 800€ Inclou estada

Programa d'immersió en espanyol per a jóvens (14-17 anys) a Dénia, una encantadora ciutat mitjana amb mar i muntanya (entre València i Alacant) .


Durant l'estiu, molts adolescents viuen una gran experiència participant en el nostre programa d'estiu per a adolescents que inclou curs d'espanyol, allotjament en famílies d'acollida, trasllat d'anada i tornada als aeroports de València o Alacant, i un paquet complet d'activitats durant la vesprada i una excursió els caps de setmana. El programa consta de 20 lliçons d'espanyol per setmana (4 cada dia) en un grup d'un màxim de 12 estudiants que es du a terme durant el matí.


Practiquen les 4 habilitats (llegir, escoltar, parlar i escriure) d'una manera molt dinàmica. Després, a la vesprada, en acabant de dinar a casa, tenim moltes activitats, com a jocs en la platja, caminades, esnórquel, visites culturals, etc., i els caps de setmana algunes excursions com a parcs aquàtics i visites a altres ciutats.

# Disponibilitat
Data d’inici
Data fi
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
Sun Jul 06 00:00:00 CEST 2025
Sat Aug 09 00:00:00 CEST 2025
# Exclusions
Festes locals
# Serveis inclosos
Allotjament en família d'acolliment
Més informació
Horari

09:00 - 18:30