Celebració Santa Águeda 2026
Galeria Multimèdia
Galeria Multimèdia
- Benicàssim/Benicasim
- 12560
- informació de contacte
- 964300102
- turismo@benicassim.org
- Accedir a la web
06/02/2026
08/02/2026
Divendres 6 de febrer
20.00 h. Sopar de pa i porta popular a la carpa del Bulevard.
21.00 h. Em sona la teva cara a la carpa del bulevard. Organitza Joves Benicàssim i Ajuntament de Benicàssim.
Dissabte 7 de febrer
14.00 h. Dinar monumental "tombet de bou" a la carpa del Bulevard. Organitza Ajuntament de Benicàssim.
17.00 h. Gran desfilada infantil de disfresses amb ambientació musical, sortida des de la plaça de les Corts Valencianes i acabant el recorregut a la carpa del Bulevar. Organitza Ajuntament de Benicàssim.
Seguidament a la carpa del Bulevard els més petits podran demostrar les seves habilitats amb la plastilina. Organitza Joves Benicàssim.
20.30 h. Sopar de pa i porta popular a la carpa del Bulevard. Tot seguit, bingo fester, organitzat per Joves Benicàssim i Ajuntament de Benicàssim. Només hi podran participar persones més grans de 18 anys.
Seguidament continuem amb la festa ballant amb l'actuació del Serrucho.
Diumenge 8 de febrer
09.30 h. Inici de l'aplec en honor a Santa Àgueda des de l'església amb una gran traca.
12.00 h. Missa de campanya.
Notes d'interès:
Hi haurà transport adaptat des de l'església de Sant Tomàs per a persones amb mobilitat reduïda.
Recordeu que la romeria transcorre per un paratge natural d'especial importància, sigui respectuós amb el lloc i curós amb la neteja de l'entorn.