ONE SHOT PALACIO REINA VICTORIA
Galeria Multimèdia
Galeria Multimèdia
- CALLE BARCAS, 4
- València
- 46002
- informació de contacte
- +34 963 513 984
- reinavictoria@oneshothotels.com
- Accedir a la web
L'hotel One Shot Reina Victoria és un emblema de la ciutat de València, on la història i el disseny contemporani es troben en perfecta harmonia. Va ser inaugurat en 1913 com el primer hotel de la ciutat i va ser completament reformat en 2016.
Este edifici d'estil clàssic dissenyat per l'arquitecte Luis Ferreres Soler conserva el seu encant original amb un toc modern. L'hotel One Shot Reina Victòria està situat al costat de la plaça de l'Ajuntament, és un punt de partida ideal per a descobrir València i viure el seu ambient més autèntic, especialment durant les Falles.
Per les seues habitacions han passat il·lustres hostes com Ernest Hemingway o Federico García Lorca, i hui continua sent un lloc inspirador per als qui busquen alguna cosa més que allotjament: una experiència cultural en si mateixa. Cada racó, des dels seus mobles exclusius fins als motius ceràmics valencians que decoren les seues parets, reflectix l'essència càlida i lluminosa de la ciutat. Amb serveis de qualitat com un desdejuni variat, bar-cafeteria, pàrquing o recepció 24 h, el One Shot Reina Victòria combina història, art i confort en ple cor de València.