Galeria Multimèdia

Redován està preparant un esdeveniment esportiu molt especial que et traslladarà a l'edat mitjana. Participa o vine a animar en una carrera genial!
Més informació
Data d'inici

22/11/2026

Data finalització

22/11/2026

Redován, a Alacant, ho té tot preparat per a la Medieval Xtrem Race, una espectacular carrera d'obstacles en la qual gaudir tant participant com animant. El que la fa especial és la seua ambientació medieval i el fet d'estar dissenyada perquè es divertisquen tot tipus de corredors, siga quin siga el seu nivell.

El recorregut, de 7,5 km, pot disputar-se en parella o en equip, en el grup popular o bé en el grup d'elit o per edats. També hi haurà una proposta de recorregut de 5 km. I tots tindran la seua recompensa final! T'esperen una samarreta i medalla medieval, bossa del corredor i Medalla Finisher. Inscriu-te i viu l'experiència!


*És recomanable consultar prèviament la informació oficial de l'esdeveniment.

# Disponibilitat
Data d’inici
Data fi
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
Sun Nov 22 00:00:00 CET 2026
Sun Nov 22 00:00:00 CET 2026