EXPERIENCIA “TIERRA I AIGUA”. ELX
Galeria Multimèdia
Galeria Multimèdia
- Calle Porta de la Morera, 49
- Elx/Elche
- 03203
- Jardín Huerto del Cura
- informació de contacte
- Huerto del Cura
- 965 45 19 36
- 697 864 136
- jardin@huertodelcura.com
- Reservar experiència
- 697 864 136
En col·laboració amb la Fundació Universitària La Alcúdia d’Investigació Arqueològica, presentem una nova experiència cultural que combina la ja tradicional visita al Jardí Artístic Nacional “Hort del Cura”, al cor del Palmerar d’Elx, amb un recorregut exclusiu al proper jaciment arqueològic de La Alcúdia, dissenyat només per a nosaltres.
La combinació inclou l’entrada al Jardí Artístic Nacional Hort del Cura, on es pot visitar l’exposició ‘2500. Entre l’Hort del Cura i La Alcúdia. Dos espais, una història’, i, posteriorment, el trasllat al jaciment arqueològic de La Alcúdia, gaudint d’un itinerari especial (explicat en castellà, valencià, francès o anglès), preparat en exclusiva pel equip d’arqueòlegs de la Fundació, que conduirà el visitant en un viatge pel passat íber, romà, bizantí i visigot de l’antiga Elx, “Ilici”.
(a) Entrada conjunta Hort i La Alcúdia: 6,80 € per persona
(b) Recàrrec experiència a La Alcúdia: per a grups fins a 10 persones, 60 € per grup; per a grups de més de 10 persones, 120 € per grup
Més informació
Horari
De 10:00 a 14:00, tots els dies excepte dilluns.
Com arribar
Aquesta experiència s’ha de realitzar amb vehicle propi del visitant.
Es pot començar indistintament a l’Hort del Cura o a La Alcúdia.
Direccions:
La Alcúdia: Km 2 de la Carretera de Dolores, 03290, Elx. Aproximadament a 5 km, uns 10 minuts des de l’Hort.
Hort del Cura: Carrer Porta de la Morera, 49. 03203 Elx
Preu
Des de 6,80 € per persona