FERIA DE LA NUEZ Y LA ALMENDRA EN VIVER
Galeria Multimèdia
Galeria Multimèdia
- Camino de la Abadía, 4
- Viver
- 12460
- informació de contacte
- 964141050
- info@cooperativaviver.es
- Accedir a la web
- Xarxes socials
- Seguir en Facebook Seguir en Twitter Seguir en Youtube Seguir en Instagram
16/11/2025
16/11/2025
Viver, l'encantador municipi de la província de Castelló, prepara de nou la seua Fira de l'Anou i l'Ametla, per a celebrar l'inici de la temporada de les anous. Enguany, la Cooperativa de Viver comptarà amb un bon nombre de plans el diumenge 16 de novembre de 10:30 a 14:30.
Durant aquest esdeveniment a l'espai NaturViver, tindràs la possibilitat de comprar i assaborir aquesta fruita seca recentment collida, saludable i rica en omega 3.
També podràs participar en diferents tastos i activitats per a totes les edats, i conéixer altres delícies de la cooperativa que mereixen molt la pena. No perdes l'oportunitat de descobrir els productes agrícoles tan únics i de gran qualitat de la nostra regió. T'esperem a Viver!
*És recomanable consultar prèviament la informació oficial de l'esdeveniment.
Agenda cultural
Gastronomía