La IX edició del festival Fem(me) Dansa tindrà lloc en la plaça de la Concòrdia de Port de Sagunt el 24, 25 i 26 de juliol
Més informació
Preu

Gratuït

Una altra informació

La programació comença el divendres 24 de juliol, actuaran Eva de Produccions Bucles, "Carne de bronze" de Cristina Reolid i Triade de Col·lectiu Glovo.

La jornada del dissabte 25 de juliol començarà amb l'espectacle itinerant Invisibles, de Pepa Cases, que partirà des del rellotge de sol. A continuació, el públic podrà gaudir dels minuts feliços també moren, de Marta Santacatalina, i Llavors, qui entén d'això?, d'Irene de la Rosa i Rosa Sanz.

El festival conclourà el diumenge 26 de juliol amb les representacions de After the Drop, de Lucía Montes i Mado Dallery, i Llars invisibles, de Fil d'arena, una peça que posa el focus en el desarrelament i el desplaçament forçat a través del llenguatge del cos, la veu i el moviment.

Horari

20.00 h

Data d'inici

24/07/2026

Data finalització

26/07/2026

El festival Fem(me) Dansa de Port de Sagunt celebra la seua novena edició del 24 al 26 de juliol. L'esdeveniment compta amb huit companyies de dansa contemporanea

# Disponibilitat
Tot l’any