Sagunt i la Monastrell - Mourvedre

0
 valoracions
0
 valoracions
Main image

Galeria Multimèdia

Preu: 29€

Al peu del mil·lenari Castell de Sagunt, en aquesta visita coneixerem l'extraordinària tradició viti-vinícola del Camp de Morvedre, que ha donat el nom a un cep, Mourvèdre, estesa a Europa, Califòrnia i Nova Zelanda.

Després de la presentació, tastarem 4 varietals de Monastrell, rosat, negre, escumós i dolç, que maridarem amb plats de la cuina del restaurant LeFou.

Una activitat de *enoturismo que no et deixarà indiferent.

mínim 4 persones
# Disponibilitat
Data d’inici
Data fi
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
Mon Oct 17 00:00:00 CEST 2022
Sun Jul 09 00:00:00 CEST 2023
Thu Mar 06 00:00:00 CET 2025
Sun Jul 20 00:00:00 CEST 2025
# Exclusions
Setmana santa
# Serveis inclosos
Experiència guiada sobre la història vitivinícola de Sagunt i la Monastrell · tast de 4 vins · material de tast · pa i acompanyament
# Altres serveis
18 €
4 tapes maridades amb els vins de l'experiència
Més informació
Preu

4 copes de vins, material de tast, pa/breadsticks)
+18 € — 4 tapes maridades

Horari

12 hores-15 hores

Com arribar

Vinoteca LeFou es troba al nucli històric de Sagunt, al costat del Teatre Romà ia la pujada al Castell. S'hi pot accedir a peu des de l'Ajuntament. Disposem de servei de recollida des de l'Ajuntament amb reserva prèvia.