Galeria Multimèdia

La platja del Nord t'ofereix unes vistes al Castell de Peníscola i 5 quilòmetres d'extensió per a plantar la teua ombrel·la. De veritat te la perdràs?

La platja del Nord és la platja més coneguda i visitada de Peníscola. Compta amb una longitud de 5 quilòmetres i 44 metres d'amplària mitjana, que alterna zones d'arena en la major part de la platja, amb àrees de cudols als extrems més allunyats de la ciutat.

És la platja més pròxima al centre urbà i des d'ella es pot observar el Castell del Papa Luna. Per això, és un dels principals reclams turístics d'aquesta localitat que ofereix un extens ventall cultural, esportiu i festiu al llarg de l'any.

La platja del Nord és per antonomàsia la platja principal; malgrat això, no és una platja massificada, i és un espai perfecte per a gaudir d'un dia al sol i donar-se un capbussó.

Certificats de Qualitat i Medi Ambient
Q ICTE Calidad Accessible ISO 9001 Bandera Blava ISO 14001
# SERVEIS
Parada Taxi Playa Urbana Parada Bus/Taxi Paseo Marítimo Bandera Azul Restaurante Juegos Lúdicos Camping Jet ski Bar Acceso Persona Movilidad Reducida Arena Fina Socorristes Arena Gruesa Tourist Info Juegos Deportivos Plataforma Flotantes Patines Estado del Mar Parking Lavapies Servicios WC Pasarelas Teléfono Público Hoteles Accesible Playa Abierta Moto de Agua Mostra'n més Amaga