Galeria Multimèdia

La platja del Nord t'ofereix unes vistes al Castell de Peníscola i 5 quilòmetres d'extensió per a plantar la teua ombrel·la. De veritat te la perdràs?

La platja del Nord és la platja més coneguda i visitada de Peníscola. Compta amb una longitud de 5 quilòmetres i 44 metres d'amplària mitjana, que alterna zones d'arena en la major part de la platja, amb àrees de cudols als extrems més allunyats de la ciutat.

És la platja més pròxima al centre urbà i des d'ella es pot observar el Castell del Papa Luna. Per això, és un dels principals reclams turístics d'aquesta localitat que ofereix un extens ventall cultural, esportiu i festiu al llarg de l'any.

La platja del Nord és per antonomàsia la platja principal; malgrat això, no és una platja massificada, i és un espai perfecte per a gaudir d'un dia al sol i donar-se un capbussó.

Certificats de Qualitat i Medi Ambient
ISO 14001 Q ICTE Calidad ISO 9001 Accessible Bandera Blava
# SERVEIS
Restaurante Bar Arena Fina Patines Moto de Agua Lavapies Parking Pasarelas Teléfono Público Jet ski Hoteles Camping Juegos Deportivos Tourist Info Estado del Mar Playa Abierta Plataforma Flotantes Playa Urbana Parada Bus/Taxi Socorristes Paseo Marítimo Bandera Azul Servicios WC Accesible Arena Gruesa Juegos Lúdicos Parada Taxi Acceso Persona Movilidad Reducida Mostra'n més Amaga