Tour de vi - cellers Utiel-Requena

0
 valoracions
0
 valoracions
Main image

Galeria Multimèdia

Preu: 450€ Duració 8 horas
Descobrix Terra Boval i la D.O. Utiel-Requena a través d'una experiència d'enoturisme que combina vi, patrimoni i gastronomia local. Visita dos cellers acuradament seleccionades i coneix la identitat d'un dels territoris vitivinícoles més singulars de la Comunitat Valenciana.

Cada dissabte viatgem des de València fins a la D.O. Utiel-Requena per a descobrir Terra Boval, un dels paisatges vitivinícoles amb més personalitat de la Comunitat Valenciana. Visitem dos cellers acuradament seleccionades —una històrica a Requena i una altra familiar a Utiel— on coneixeràs la varietat autòctona Boval, la viticultura local i l'evolució dels seus vins.

Al llarg del recorregut exploraràs el patrimoni històric de Requena, passejaràs entre vinyes i gaudiràs de tastos comentats acompanyats de gastronomia local. Més que una visita a cellers, és una experiència de *enoturismo dissenyada per a comprendre el territori a través de la seua cultura, la seua història i les persones que mantenen visca la seua tradició vitivinícola.

Eixida garantida amb un mínim de dos participants.
Grups limitats a un màxim de set viatgers per a garantir una experiència pròxima, còmoda i personalitzada.
Altres idiomes disponibles sota petició.
Si tens alguna al·lèrgia, requeriment alimentari o limitació de mobilitat, indica-ho en realitzar la reserva.
La selecció de cellers pot variar segons la disponibilitat, mantenint sempre la qualitat i el caràcter de l'experiència.
# Disponibilitat
Data d’inici
Data fi
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
Wed Jul 01 00:00:00 CEST 2026
Fri Dec 31 00:00:00 CET 2027
# Serveis inclosos
Visita a dos cellers amb tour i tast de vins
Esmorzar tradicional en restaurant
Guia acompanyant.
Assegurança de viatge.
Degustació d'embotits de la zona.
Transport.
Degustació de xocolate.
Més informació
Horari

09:00h - 17:00h

Preu

225€ per persona (mínim 2 persones)