Ruta castells Villena i Biar amb celler

69
 valoracions
69
 valoracions
Main image

Galeria Multimèdia

Preu: 160€ Inclou estada Duració 30

Descobrir la nostra història d'una forma agradable amb professionals que et faran gaudir de dos dels castells mes espectaculars de l'Alt Vinalopó: Villena i Biar, territori frontera de cultures des de fa molt segles. i de la seua gastronomia maridada amb els millors vins de la terra.

El més gran dels castells de la ruta, el Castillo de la Talaia data del segle XI o segle XII, és de construcció almohade i va ser construït perquè la població musulmana es refugiara davant de l'avanç dels regnes cristians.

Places limitades subjectes a disponibilitat a l'hora de reservar. Preu per persona (mínim 2 pax). Duració: 2 dies / 1 nit.
# Disponibilitat
Data d’inici
Data fi
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
Mon May 05 00:00:00 CEST 2025
Sun Dec 23 00:00:00 CET 2029
# Serveis inclosos
2 esmorzars - Entrades als 2 Castells, museu de Biar, celler amb degustació. - Xiquets fins a 12 anys consultar
Itinerari: Dia 1r Villena -10.00 Arribada al celler - 13.30 Menjar - Lliurament de claus en l'allotjament - Visita Castillo de *Villena
Baixada lliure des del castell, pel barri del rabal, ruta rellotges de sol, Església de Santa María, Plaza i Església de Santiago i Ajuntament.
Dia 2º Biar - Desdejuni - 10h Visita castell de Biar - *12h Visita museu etnogràfic Biar - Passeig lliure per Biar. - modere - Fi dels nostres servicis
Allotjament sobre la base de doble 1 nit en Hotel / Allotjament Rural
Més informació
Horari

10.00 a 13.00 - 17.00 a 20.00

Preu

160,00 €