Ruta sobre el patrimoni industrial de l’Horta Sud
Galeria Multimèdia
Galeria Multimèdia
- C/ Mayor
- Manises, Alaquàs, Albal, Alcàsser, Aldaia, Alfafar, Benetússer, Beniparrell, Catarroja, Llocnou de la Corona, Massanassa, Mislata, Paiporta, Picanya, Picassent, Quart de Poblet, Sedaví, Silla, Torrent, Xirivella
- 46900
- informació de contacte
- 961572011
- mancomunidad@mancohortasud.es
- Accedir a la web
- Xarxes socials
- Seguir en Facebook Seguir en Twitter Seguir en Youtube Seguir en Instagram
02/11/2026
16/11/2026
Impulsades per la Mancomunitat de l'Horta Sud, la nova Ruta del Patrimoni Industrial proposa un recorregut turístic pels municipis de Manises, Aldaia, Paiporta i Torrent.
Esta iniciativa gratuïta posa en valor la tradició productiva de la comarca mostrant la ceràmica de Manises, l'artesania del palmito a Aldaia, l'elaboració tradicional de rajoles al Museu de la Rajoleria de Paiporta i la tradició xocolatera de Torrent. Precisament, el recorregut inclou un taller de xocolata a càrrec del mestre pastisser José Alba en les instal·lacions de Ca la Curra. A més de la seua aposta per un turisme accessible i adaptat, el programa comarcal oferix altres itineraris temàtics com la Ruta d'Homenatge a les Víctimes de la DANA i el Voluntariat, la Ruta de l'Albufera, la del Parc Natural del Túria, la dels Castells i la de les Torres Andalusines. Una oportunitat magnífica per a conéixer la cultura i la identitat d'estos municipis.
*És recomanable consultar prèviament la informació oficial de l'esdeveniment.